NB! Vi ser at du bruger internet explorer. Denne designer er ikke kompatibel med i-explorer. Vi anbefaler at du bruger Google Chrome, men alle andre moderne browser burde også fungere.
Upload din QR kode ved at klikke på "Upload image". Tilpas dine klistermærker som du ønsker dem, ved at vælge størrelse, baggrundsfarve, skrive tekst etc. Hvis du ikke allerede har en QR kode, kan du genere gratis QR koder mange steder online.
Hvis du har brug for klistermærker med fortløbende numre/QR-koder, kan du kontakte vores salgsteam, så kan vi hjælpe dig.
Bredde i mm
Højde i mm
Antal
Form
Baggrund
Tekst
Upload image
Lag & baggrund
Form
Baggrund
Vælg tekst
Tekst
CURVE TEXT
Diameter
Kerning
Font size
Flip
Upload image
EDIT
EDIT CLIPART
Lag & baggrund
INFO
Ark med etiketter
Det rimeligste valget som passer bra om du vil ha merkene samlet på et sted.
Stykkvis kuttet for utdeling
Om merkene skal deles ut til venner eller på events er dette det beste valget.
Hvad bruger man klistermærker med QR koder til?
Klistermærker med QR-koder bliver mange steder brugt, når man gerne vil lede sin kunde eller gæst videre til en hjemmeside eller en app. Med QR-koden behøver din gæst ikke selv taste et link til et website, men kan bare scanne QR-koden med kameraet på en smartphone. Det kan fx være restauranter eller cafeer, der i stedet for at have et fysisk menukort vælger, at kunderne altid kan læse en opdateret menu online og måske bestille deres mad via websitet.
En QR-kode kan også være nyttig, hvis du har en stor mængde information, som kunderne skal have adgang til, men som ikke er relevant eller muligt at trykke på en flyer eller i en brochure. Måske bliver informationerne tit opdateret eller måske er det for teksttungt til, at alle kunder ønsker at læse informationerne.
Mange bruger også QR-koder til at lede deres interessenter videre ind på hjemmesiden, uden at kunden skal gøre andet end at scanne QR-koden med sin telefon. Det gør det let at dele lange url'er eller ulogiske webadresser med bogstaver og tal. I kan også lede kunderne videre til en videoguide med QR-koden.
Sådan får du mest ud af dine klistermærker med QR koder
For at optimere brugen af klistermærker med QR-koder bør du overveje følgende:
Tydelig placering: Anbring klistermærkerne et sted, hvor de er synlige og tilgængelige for målgruppen.
Instruktioner: Tilføj korte instruktioner eller et incitament til at motivere folk til at scanne QR-koden.
Målgruppeorienteret indhold: Tilpas QR-kodeindholdet til din målgruppe for at øge engagementet.
Analyse: Overvåg og analyser resultaterne ved hjælp af analyseværktøjer for at evaluere effektiviteten af din QR-kodekampagne.
Opdatering: Opdater QR-koderne efter behov for at sikre, at de altid linker til aktuel og relevant information.
Ved at implementere disse trin kan du maksimere værdien af klistermærker med QR-koder og skabe en mere interaktiv og informativ oplevelse for dine brugere.